چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
×

سیمایی صراف از مجازات شدن دانشجویانی که به پرچم کشور در جریان ناآرامی‌های دی اهانت کرده بودند خبر داد.

وزیر علوم: دانشجویان توهین‌کننده به پرچم مجازات می‌شوند
  • کد نوشته: 114706
  • ۲۳ خرداد
  • 4 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرآنلاین از تسنیم، حسین سیمایی صراف، وزیر علوم، در حاشیه مراسم شهید باقری درباره آخرین وضعیت پرونده دانشجویان متخلف تجمعات دی ماه دانشگاه‌ها اظهار داشت:  کسانی که پرچم منحوس پهلوی را در دانشگاهها برافراشتند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را آتش زدند هم از جهت قضایی تعقیب شدند و هم از جهت انضباطی در کمیته‌های انضباطی و شوراهای انضباطی پروندهایشان رسیدگی شد.

    وی گفت: این افراد وفق مقررات حتماً به مجازات انتظامی و قضایی در مراجع قضایی خواهند رسید.

    ۴۷۲۳۶

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده + 8 =