تغییر تجربه خرید بیمه در روزهای پرهزینه؛ سرویس خرید قسطی بیمهبازار
لیبرمن زنگ خطر را به صدا درآورد / توافق تهران و واشنگتن اسرائیل را نگران کرد
هشدار درباره شببیداریهای کنکوری؛ افت یادگیری در کمین دانشآموزان
لغو دستور مهم ترامپ توسط یک قاضی فدرال / ماجرا چیست؟
انستیتو کانسر تهران به دستگاه پیشرفته «سایبرنایف» مجهز شد
شمارش معکوس برای توافق بزرگ | امضای تفاهم ایران و آمریکا در ۲۴ ساعت آینده
نمایش خودکفایی و تاب آوری زنجیره تامین دارو
ماجرای نامه سرگشاده مدیرعامل پرسپولیس به مهدی تاج چیست؟
حادثه مشکوک در تنگه هرمز / ماجرا چیست؟
ثبت ۲۶ هزار و ۳۹۹ ماموریت اورژانس تهران در هفته گذشته
نیمار غایب بزرگ بازی برزیل مقابل مراکش
قطع اینترنت جلوی ترورها را نگرفت / هزینه سنگین محدودیت مجازی برای سفره مردم / امنیت و اقتصاد را نباید در برابر یکدیگر قرار داد
پایان دوران ترامپ در واشنگتن / نام رئیسجمهور از مرکز کندی پایین کشیده شد
بارهنگ؛ گیاه دارویی برای بهبود زخم ها و کاهش سرفه
دیدار استاندار چهارمحال وبختیاری با رئیس صندوق نوآوری وشکوفایی کشور /پیگیری برای تأمین مالی طرحهای کلان و توسعه زیستبوم فناوری استان
شرایط ادامه تحصیل دانش آموختگان در ۳ رشته پرمتقاضی پزشکی اعلام شد
حذف بستههای شارژ ارزانقیمت / گرانی بیسروصدای کف خرید اعتبار تلفن همراه
واکنش مخاطبان خبرآنلاین به ماجرای مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ «مافیای کنکور سودش بیشتر شده، نه کمتر»/ دانشآموز مافیا نیست
در شبکه اینترنت کشور چه خبر است؛ آیا اتصال همچنان برقرار است؟
با دانشآموزانی که به درس اشتیاق و علاقه نشان نمی دهند چه کنیم؟
اینترنت در پاکستان همچنان مختل است؟
هم وزارت آموزش و پرورش داریم هم وزیر داریم، اما کو اختیارات؟
بنیانگذار علیبابا: امنیت با بستن اینترنت مردم تامین نمیشود
لغو ویزا برای دیپلماتها/ سفرهای رؤسای جمهور آسان شد؟
زمان و جزییات برگزاری آزمونهای المپیادهای علمی اعلام شد
تشخیص درمان ناباروری مردان از طریق سلول های اسپرم
حرکت گرگان به سوی «شهر دانشبنیان»؛ فراخوان بخش خصوصی برای هوشمندسازی خدمات شهری
قطع اینترنت چگونه راه نفوذ هکرها را باز میکند؟
دانشآموزان خواهان بازنگری شورا خواهان تداوم/ سهشنبه سرنوشتساز، ماجرای تأثیر معدل در کنکور چه میشود؟
امنیت سایبری با منطق دیوار و حصار تامین نمیشود
انتصاب دکتر امیری طهرانیزاده به عنوان سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی
پیشرفت دوجانبه والیبال ایران؛ صعود در رنکینگ جهانی و لیگ ملتها
قطع اینترنت خود یک آسیبپذیری امنیتی است / بسیاری از حملات سایبری منشأ داخلی دارند
برنامه جدید آموزش و پرورش درباره پیشدبستانی
خودروییها درصدر حجم معاملات/ رکورد ۱۲ روزه سرانه خرید حقیقی شکسته شد
اتفاقا وقتی جنگ هست، نیاز مان به اینترنت بیشتر است
آخرین تصمیم برای تأثیر معدل پایه یازدهم در کنکور ۱۴۰۵ اعلام شد
فرمان محرمانه ترامپ برای توافق با ایران / زلزله دیپلماتیک تا ۲۴ ساعت آینده رخ میدهد؟
آخرین وضعیت اینترنت در ایران/ ادامه محدودیتها، افزایش حجم تبادل داده با اینترنت جهانی
مسیر جدید یادگیری در بازار سرمایه / هنر چگونه به کمک بورس میآید؟
تغییرات جدید کنکور ۱۴۰۵ و ۱۴۰۶ اعلام شد
ضرورت بازنگری در فرآیندهای تأمین دولتی برای افزایش سهم شرکتهای دانشبنیان
پیرصالحی: ۵۰ درصد ذخایر دارویی در جنگ آزاد شد
وزیر ارتباطات: دنیا دنیای هوش مصنوعی است و ما ماندهایم ارتباطمان برقرار باشد یا نباشد
اعلام زمان ثبت اعتراض ارتقای رتبهبندی معلمان
زلزله در بازار سهام/ ۲ نماد مهم از تابلوی بورس تهران حذف شدند
هاشمی: با ایجاد محدودیت به کجا رسیدیم؟ / نمیتوانیم با خودتحریمی خودمان را از قافله جهانی جدا کنیم
پیشبینی بازار سهام امروز چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ | بازار صعودی میماند؟
پس از انتصاب سرپرست جدید پژوهشگاه علوم انسانی؛ حمایت جمعی از اعضای هیئت علمی از تصمیم وزیر علوم
اینترنت دوباره قطع میشود؟ / پاسخ وزیر ارتباطاتبه گزارش اقتصادآنلاین، به نقل از ورزش سه، تیم تراکتور در حالی با حساب یک بر صفر از سد خیبر خرم آباد گذشت که شاگردان اسکوچیچ موفق به زدن گل دوم هم شدند، اما داور بعد از مشورت با کمک داور ویدئویی به کنار زمین رفت و در حالی که به نظر میرسید صحنه را […]
به گزارش اقتصادآنلاین، به نقل از ورزش سه، تیم تراکتور در حالی با حساب یک بر صفر از سد خیبر خرم آباد گذشت که شاگردان اسکوچیچ موفق به زدن گل دوم هم شدند، اما داور بعد از مشورت با کمک داور ویدئویی به کنار زمین رفت و در حالی که به نظر میرسید صحنه را بازبینی کرده، به زمین برگشت و نظر قبلی خود را تغییر داد. این در حالی است که خداداد عزیزی سرپرست تراکتور در پایان بازی مدعی شد هیچ تصویری از مانیتور کنار زمین پخش نشده است آن هم در شرایطی که به همین دلیل بازی برای چندین دقیقه متوقف شده بود.
مشروح صحبتهای خداداد را در ادامه بخوانید:
انجام بحث فنی کار من نیست ولی مهم سه امتیاز بود که در غیبت هواداران تراکتور کسب شد. حضور هواداران خیلی تاثیرگذار است. دوباره به صدر برگشتیم که جایگاه خودمان است. امیدوارم از این شرایط به خوبی استفاده کنیم و قهرمان شویم.
یکسری سوال در ذهن ما وجود دارد و بیشتر از ما در ذهن اسکوچیچ است. مربی ما فیلمی درد از اشتباهات داور به نفع سپاهان که رقیبمان است و برداشتش این است که حدود ۱۰ تا ۱۲ امتیاز به سپاهان کمک شده که آن هم روی اشتباهات داوری و حتی با وار بوده است. فکر میکنم در بازی دیروز پیام نیازمند میتوانست اخراج شود که در این صورت بازی هم برمیگشت. جالب است که هیچوقت نه وار و نه داور به نفع ما اشتباه نمیکند.
امروز روی گل دوم ما داور به سمت وار رفت تا صحنه را بازبینی کند، اما مانیتور چیزی نشان نمیداد. فکر میکنم با اتاق وار صحبت کردند و آنها نظر داور را برگرداندند. در تلویزیونی که هیچ چیز نشان نمیداد چی را نگاه کردند؟ البته آقای منصوری جزو داوران خوبمان است ولی کمی ذهنیتها خراب میشود. چطور تا به ما میرسد همه چیز عوض میشود؟ وار ندارید اشکالی ندارد خب بدون وار برگزار کنید ولی اینطور درست نیست که بگویید بازی با وار و برای گل بروید وار ببینید، اما در حالی که هیچ تصویری وجود ندارد! بعید میدانم که این همان وار آسیایی باشد، چون اگر بخواهد اینطور باشد فکر کنم آن بازیها را بدون وار برگزار کنند. حرفم با کمیته داوران این است که اگر خطا بوده از همان بالا به داور میگفتند و او هم خطا میگرفت ولی وقتی مشورت میکنند و میروند تصویری ببینند که دیده نمیشود فکر میکنم کمی غیرمنطقی است.
ما خودمان روی این قضیه خیلی بحث نمیکنیم. به بچهها هم گفتم که الان یک امتیاز بیشتر از سپاهان داریم و اگر میخواهیم قهرمان شویم باید خودمان این کار را بکنیم. جلوتر هستیم و همه چیز دست خودمان است. به هر حال این شائبهها روی بازیکن و مربی تاثیر میگذارد خصوصا روی اسکوچیچ. بالاخره ما مدعی قهرمانی هستیم و صدر جدول هستیم و توقع داریم در قضیه وار هم همه چیز درست باشد. نمیدانم چرا برای ما وار قطع میشود. در بازی ذوب آهن هم تا دقیقه ۳۸ وار نداشتیم.
صحبتی هم سرمربی سپاهان کرده بود که ما خواب را از تراکتور میگیریم. نه آقای کارترون ما راحت میخوابیم. درباره خواب سپاهان حرفی نمیزنم، اما کسی هم نمیتواند خواب را به ما حرام کند. بچههای ما با تمام وجود بازی میکنند. همه تلاشمان را میکنیم که قهرمان شویم. در فوتبال اتفاقات عجیب و غریب هست، اما باید عادلانه پیش برود. اگر بازی بدون گل بود و آن گل ما را برمیگرداند شائبهها بدتر میشد. اگر بازی دو هیچ میشد ادامه کار برای ما راحتتر میشد.
خب پیچ وار را سفت کنند. اگر میخواهید تا من از مشهد پیچ گوشتی بیاورم. بهتر است شائبههایی ایجاد نکنند که ما مجبور شویم حرف بزنیم. بالاخره یا وار داریم یا نداریم. باید تراکتور و سپاهان در همه بازیها وار داشته باشند. اگر قرار است ما نداشته باشیم پس استقلال و پرسپولیس هم نباید داشته باشند. اشتباه داوری با وجود وار شائبه ایجاد میکند خصوصا برای سرمربی ما. دیروز هم گفت که ۱۲ تا ۱۵ امتیاز به سپاهان هدیه کردند، چرا به ما هدیه نمیکنند؟ این سوال او از مدیرعامل و سرپرست باشگاه است. امیدوارم این اتفاقات دیگر رخ ندهد.
دیدگاهتان را بنویسید